Vertrouwenspersoon fasehuis/gezinshuis
Je kunt jouw klacht bespreken met een vertrouwenspersoon of samen met de vertrouwenspersoon jouw klacht indienen. Deze vertrouwenspersoon is onafhankelijk, dat betekent dat hij niet werkt bij het fasehuis of bij een andere jeugdzorginstelling. De vertrouwenspersoon heeft geen oordeel over jouw klacht, hij gaat er niet over of jij gelijkt hebt of niet, maar helpt jou bij het bespreekbaar maken of formuleren van jouw klacht. Ook kan hij uitleg en advies geven waar je jouw klacht het beste kunt indienen. Behalve over klachten kun je met de vertrouwenspersoon ook over (persoonlijke) problemen praten en kan hij je helpen om antwoord te krijgen op jouw vragen over jeugdzorg.
De vertrouwenspersoon voor de jongeren in het gezinshuis/fasehuis is Marc Broens, hij werkt bij Jeugdstem Je kunt hem bereiken op telefoonnummer 06 82886714, e-mailen marcbroens@adviespuntzorgbelang.nl
Klachtenprocedure
Alhoewel wij natuurlijk onze uiterste best doen om alles binnen de organisatie goed te laten verlopen kan het zo zijn dat er een reden ontstaat om een klacht in te dienen. Het liefst bespreken we de klacht direct met je, zodat we jouw onvrede zo snel mogelijk kunnen oplossen. Je kunt jou klacht mailen naar Info@stalvanzundert.nl. We nemen de klacht serieus en zo snel mogelijk in behandeling.
Jaarlijks wordt een verslag uitgebracht over het klachtenverloop in het voorgaande jaar en in ons jaarverslag beschreven.
CZMN
Ben je bij ons voor dagbesteding gekomen en heb je een klacht?
Wij zijn lid van de Coöperatie Zorgaanbieders Midden Nederland. Hiermee garanderen wij dat onze zorg is gewaarborgd en wanneer er klachten of geschillen zijn kunnen wij en u gebruik maken van een onpartijdige klachtencommissie.
Voor meer informatie kunt u terecht bij Klachtenprocedure – CZMN
Careander
Ben je in het gezinshuis/fasehuis/dagbesteding gekomen via Careander en heb je een klacht?
Je kunt jouw klacht sturen naar Klachten – Careander
GGZ
Kom je voor dagbesteding vanuit GGZ en heb je een klacht?
Je kunt jouw klacht sturen naar Klachtenfunctionaris – GGz Centraal